Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych
Nasza szkoła objęta jest systemem rekrutacji elektronicznej. Oznacza to, że wszystkie formalności związane z wyborem szkoły ponadgimnazjalnej będziecie dokonywać przez Internet na stronie:https://malopolska.edu.com.pl/Kandydat, a wydrukowane i podpisane przez Rodziców/prawnych opiekunów podania, złożycie swoim wychowawcom (dotyczy szkół ponadgimnazjalnych, które są zarejestrowane w systemie).
Przed rozpoczęciem rekrutacji elektronicznej loginy i hasła otrzymacie od swoich Wychowawców. Wykaz i adresy różnych szkół ponadgimnazjalnych w województwie małopolskim, można znaleźć m.in. na stronie Małopolskiego Kuratorium Oświaty: www.informator.kuratorium.krakow.pl. Jeżeli interesującej Was szkoły nie będzie w wykazie, to znaczy, że nie weszła ona w system elektronicznej rekrutacji i wówczas sami (osobiście) składacie podanie do tej szkoły.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych - regulamin
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Skrócony harmonogram rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych - rok szkolny 2012 - 2013
od 6 maja do 26 czerwca godz. 15.00
Gimnazjum przekazuje kandydatowi login i hasło do jego konta. Kandydat loguje się na swoje konto i wybiera szkoły oraz układa listę oddziałów, do których chce kandydować w kolejności od najbardziej do najmniej preferowanego. Kandydat drukuje podanie z Systemu. Wydrukowane podanie podpisane przez siebie i rodziców (prawnych opiekunów) oraz potwierdzone we właściwych szkołach zaświadczenia i dokumenty, kandydat zanosi do macierzystego gimnazjum.
do 26 czerwca do godz. 12.00
Gimnazjum wprowadza do Systemu oceny i szczególne osiągnięcia kandydata odnotowane na świadectwie, a kandydat sprawdza czy wszystkie są poprawne. W przypadku niezgodności niezwłocznie zgłasza to w swoim gimnazjum.
od 4 lipca od godz. 12.00 do 8 lipca do godz. 14.00
Kandydat sprawdza, do jakiego oddziału został zakwalifikowany i składa oryginały świadectwa zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnazjalnego. Uwaga! Nie złożenie oryginału świadectwa w terminie oznacza bezpowrotną rezygnację z możliwości przyjęcia do danej klasy. Kandydat taki będzie mógł ubiegać się o przyjęcie wyłącznie w ramach rekrutacji uzupełniającej i dodatkowej.
9 lipca od godz. 12.00
Kandydat sprawdza w Internecie lub na liście wywieszonej w szkole, czy jest przyjęty.